האזינו: "נמצה את הדין עם טרקטורים שבקשו כסף מתושבים על מנת לפנות את השלג מהרחוב"

    אבי יעקב No Comments on האזינו: "נמצה את הדין עם טרקטורים שבקשו כסף מתושבים על מנת לפנות את השלג מהרחוב"
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מ"מ ראש עיריית ירושלים יוסף דייטש אמר בראיון למהדורה המרכזית עם בצלאל קאהן כי כמויות השלג שירושלים מתמודדת עימה היא ראשונה מסוגה.

    "לא נראה לי שבשבוע הקרוב ניפטר מכמויות השלג, אלא אם כ יהי שרב, אחרת צידי הדרכים והמדרכות ימלאו שלג עד תחילת שבוע הבא לפחות". עם זאת הוא הודה שמשהו לא פעל כשורה. "יצטרכו לשבת ולבדוק מה כשל ואיפה כשל והאם כשל. אי אפשר לשבת באמצע אירוע ולתת תשובות, לכל אחד יש את האשמים שלו והתפקיד שלנו לשבת אחרי הסערה ולהפיק לקחים בצורה רצינית, לזהות את נקודת הכשל".

    לדבריו לא מדובר באירוע ששיך לעירייה אלא מדובר באירוע לאומי. "איפה הייתה הממשלה? חוץ מלשבת ולהצטלם במסיבת עיתונאים ולהתפייט עד כמה יפה ירושלים לבנה ואנחנו אוטוט אחרי האירוע לא ראיתי איפה הייתה הממשלה?" שאל דייטש.

    המראיין העלה בשידור חי אשה מרמות שסיפרה שטרקטור עירוני ביקשו מכל דייר 50 ש"ח על מנת לשלם. "לא הסכמנו והם הלכו. עד עכשיו לא פלסו את השלג ברחבה" ספרה האשה שהוסיפה שעד עכשיו אין אוטובוסים ברחוב בגלל השלג והגישה לקופת החולים ברחוב סגורה. דייטש גינה את התופעה וסיפר שמדובר בקבלנים של העירייה. "אני מבקש מאנשים שתיביאו לי עדויות ונביא את זה להנהלת העיר שם נברר את המקרים, במקרים שנמצא שהסיפור נכון אני אדרוש שאותו קבלן לא יקבל את הכסף מהעירייה באם האזרחים שלמו לו".

    האזינו לראיון המלא של יוסי דייטש לבצלאל קאהן



    0 תגובות